Йога за бременни

Бременността е най-хубавият период в живота на една жена, но и времето, свързано с най-много промени и осъзнаване на отговорността да се грижиш за зараждащия се в теб живот, който съвсем скоро ще промени изцяло света ти.
 
Освен с хубави емоции, бременността ще ви дари и със състояния на дискомфорт, свързани с наедряващото коремче и покачващите се килограми. Особено ако сте от активните мами, които цял живот са спортували, това е момент, в който хем ще ви се иска да продължите с тренировките, хем страхът да не рискувате здравето на бебето си ще ви спира. Идеалният начин да поддържате форма и тонус и да се борите с болките в гърба, кръста и раменете е йогата.
 
Йогата за бременни е специално адаптирана за жени с коремчета и може спокойно да се практикува от 3-4 месец на бременността. Освен чисто физическите ползи, ще усетите прилив на енергия, спокойствие и хармония. А най-големият плюс е, че ще развиете правилна техника на дишане, което е много важно, когато влезете в родилната зала. Доказано е, че жените, практикували йога по време на бременността, развиват по-рядко хипертония и обикновено имат по-леко раждане. Така че не се колебайте да си осигурите здравословни и приятни изживявания чрез практикуването на йога по време на бременността.

Всички права запазени. Позоваването с хиперлинк е задължително!

Коментари