Какъв вид тренировка е подходяща за възрастни жени

 

Винаги е добра идея да се включва разтягане, силово трениране и аеробна тренировка или тренировка за издръжливост във вашата ежедневна програма. Препоръчително е да започнете тренировката си бавно. Можете да започнете с програма за разтягане, преди включването в друга активност. Това позволява на мускулите и ставите ви да бъдат гъвкави и е по-малко вероятно да се нараните, когато наистина започнете да тренирате.

Аеробните упражнения укрепват сърцето и подобряват цялостното здравословно състояние, повишавайки способността на организма да се възползва от кислорода. Плуването, ходенето и танците са аеробни активности с по-слабо въздействие . При тях е по-малко вероятно да напрегнат тялото ви, чрез избягването на удряне на мускули и стави на  тренировките с по- силно въздействие, като джогинг или скачане на въже. Натоварващите упражнения ( ходене, джогинг, тенис ) помагат костите да се запазят силни. Целта на физическата активност е да се подобри здравето.

Препоръките ни за физическата ви  активност са:

Събирайте поне 30 минути на умерена физическа дейност през повечето дни от седмицата. Можете да правите това в по-малки сесии, които добавят до 30-те минути на ден, за да получите ползи за здравето, например: три 10-минутни сесии; две 15-минутни сесии; една, 10-минутна и една, 20-минутна сесия на ходене могат да изпълнят препоръката.

Успех! :)

 

 

 

Всички права запазени. Позоваването с хиперлинк е задължително!

Коментари