Предстои семинар на тема: "Революция в рекламата - или как да се продадем на пазара в криза"

 

Всички знаем, че за да е успешен един бизнес трябва да сме иновативни и  креативни. Именно затова днес наш гост е един от водещите лектори на екип Revolution, който напоследък нашумя с поредицата от семинари "Революция в кариерата", свързани с развитието и налагането на добри политики за управление на малък и среден бизнес.

 

Г-жа Калина Христова e експерт рекламни стратегии и иновационни продукти. Специалист в създаване и поддържане на имидж на личности, компании, организации и марки. Експерт в конструиране на стратегии и избор на ефективни тактики за достигане до целевите публики. Управление на кампании в социални мрежи.

 

Г-жо Христова, защо насочихте поредицата от семинари "Революция в кариерата" към младите специалисти и към малкия и среден бизнес?

За да е успешна една икономика трябва малкия и средния бизнес да работят добре. Видимо е, че в нашата страна е трудно да се развива бизнес. Липсата на свежи пари, както и непознаването на новите лостве и механизми за презентиране на продуктите, които произвеждаме, доведе фирмите до колабс. Живеем в невероятно динамична и емоционално натоварена среда. Това наложи прилагане на различен подход към клиентите и създаде необходимост от нови рекламни стратегии. Пазарът стана по-агресивен и пренаситен. Хубавото на една такава динамична среда е, че технологиите и иновациите в комуникацията се развиват, също толкова динамично. Създоха се нови платформи за реклама, които ще разгледаме в този втори модул от поредицата семинари. Такива платформи, например са социалните мрежи.

 

Вие казвате, че има финансова нестабилност в бизнеса, как можем да рекламираме в ситуация на криза и то без необходимите средства за целта?

Както казах социалните мрежи са една невероятно благодатна платформа за реклама, стига да знаем как да я използваме. Всички фирми имат Web сайт, но малко от собствениците осъзнават, колко е важно да е оптимизиран правилно. Друг подход за реклама е т.н. Guerilla маркетинг, който не изисква много срества, а по скоро креативност и находчивост. Вирусният маркетинг, също е един много успешен подход. Именно тези методи ще разгледаме в семинара "Революция в рекламата", който ще се проведе на 23 Март в Народна Библиотека "Иван Вазов" в гр. Пловдив. Повече информация можете да получите на www.revolutionbg.net   

 

Споменахте, че семинарите са насочени и към младите хора. Как те да се възползват от тези обучения?

Именно те са обект на нашите инициативи, в техни ръце е нашето бъдеще. Наболели въпроси като безработицата сред младите или  безпардонното отношение към тях, когато стартират своята кариера, са една малка част от причините, ние от екип Revolution да инициираме тези семинари. Нашите амбиции са да покажем на младите хора в България с какви възможности разполагат и как да се изградят като специалисти.

 

Какви възможности ще получат хората, преминали през това обучение?

Преминавайки през това обучение те ще имат възможност да разберат  какво търсят работодателите, как да работят ефективно, как да се презентират и как впоследствие да организират и управляват свой собствен бизнес.

 

Какво ще пожелаете на младите хора?

Най-важното в живота е да не се отказват, да не спират да се борят и да не позволяват на никого да подтиска техния дух и качества. Когато знаем какво искаме, ще намерим верния път да го постигнем. Именно в това е ключа за един успешен бизнес.

 

Благодарим Ви г-жо Христова. Желаем успех на Вас и на екипа Ви по време на семинара!

Моля, аз също благодаря за поканата за интервю в www.wellnesscenter.bg .

Всички права запазени. Позоваването с хиперлинк е задължително!

Коментари