Уелнес на съня: 5 съвета за здрав сън през нощта

 

За да имате здрав сън, бихте могли да се присъжате кум следните съвети:

 

Съвет № 1: Определете програма.

Лягайте си в определено време всяка вечер и ставайте по едно и също време всяка сутрин. Нарушаването на тази програма може да доведе до безсъние. “ Успиването “ през уикендите, също прави по-тежко това, да се събудите рано в Понеделник сутринта, понеже отново нулира цикъла ви на сън, за късно събуждане.

 

Съвет № 2: Тренирайте.

Опитайте да се упражнявате от 20 до 30 минути на ден. Ежедневната тренировка често помага на хората да спят, въпреки, че една тренировка малко преди лягане може да пречи на съня. За максимална полза, опитайте се да направите тренировката си около 5, до 6 часа, преди лягане.

 

Съвет № 3: Избягвайте кофеин, никотин и алкохол.

Въздържайте се от питиета, които съдържат кофеин, които действат като стимулант и поддържат хората будни. Източниците на кофеин обхващат кафето, шоколадът, безалкохолните напитки, чайовете, които не са билкови, лекарствата за отслабване и някои болкоуспокояващи. Пушачите са склонни да спят много леко и често се събуждат рано сутрин, заради никотиновото отнемане. Алкохолът може да ви помогне да заспите, но може да пречи на дълбокия сън. Отпуснете се преди лягане: Една топла баня, четене или някоя друга отпускаща практика може да направи по-лесно това, да заспите. Можете да се тренирате да свързвате някои успокоителни дейности със сън и да ги направите част от програмата си преди лягане.

 

Съвет № 4: Недейте да лежите будни в леглото.

Ако не можете да заспите, недейте просто да лежите в леглото. Правете нещо друго, като четене, гледане на телевизия или слушане на музика, докато се почувствате изморени. Тревожността от това, че не сте в състояние да заспите, наистина може да допринесе за безсънието.

 

Съвет № 5: Контролирайте стайната температура.

Поддържайте една комфортна температура в спалнята. Крайните температури могат да разстроят съня или да ви предпазят от заспиването.

Всички права запазени. Позоваването с хиперлинк е задължително!

Коментари