Упражнения за дишане против умора и напрежение

Дишането е лесен метод за намаляване на умората и напрежението, който може да прилагате навсякъде и по всяко време. Ако сте стресирани, изтощени или напрегнати, са ви необходими само 5 минути, да направите тези ефикасни упражнения:
 
1. Седнете или се изправете (без значение) и поставете ръцете си на стомаха.
 
2. Вдишайте бавно през носа си, докато почувствате, че стомахът ви се изпълва с въздух.
 
3. Задръжте дъха си за няколко секунди (най-лесно е ако броите до 7).
 
4. След това издишайте бавно през устата със свити устни.
 
Повторете упражнението 3- 4 пъти. Запомнете, че е важно да издишате през устата със свити устни.
 
За да изпълните тази релаксираща техника ще ви е нужно само да намерите свободно и спокойно място (може кухненското помещение, свободна стая или дори тоалетната в офиса). Най-добре е да правите упражнението два пъти дневно. Ако имате възможност, е добре да си запалите ароматни свещи за още повече релакс.

Всички права запазени. Позоваването с хиперлинк е задължително!

Коментари