11 стъпки за насърчаване на духовен уелнес (част 3)

 

7. Прилагайте приемане.

Разберете, че животът в момента е такъв, какъвто “трябва да бъде“. Не се борете с Вселената, борейки се с момента. Поемете отговорност за живота си, без да обвинявате когото и да било, включително и себе си. Разберете на какво може да ви научи ситуацията и как можете да споделите тази поука с останалите.

 

8. Прилагайте самостоятелност.

Дайте на себе си и на хората около вас свободата да бъдат тези, които са. Приемете несигурността, като един основен аспект от живота. Разберете, че решенията излизат наяве от проблеми, обърканост и хаос и тази несигурност е пътят към свободата.

 

9. Бъдете игриви.

Духовността е в музиката, изкуството, танца, смеха, пеенето и в целия живот.

 

10. Потърсете по-дълбоките значения.

Ако забележите, че някои теми продължават да изникват отново и отново в живота ви, вместо усещането, че нямате контрол над ситуацията, запитайте се за по-дълбокото значение на шаблона. Вижте подаръка в най-големите си беди/ проблеми/ съмнения. Китайската дума за катастрофа е същата, като думата за възможност.

 

11. Взимайте почивки “седем вдишвания“.

Спирайте периодично по време на деня, затваряйте очите си и поемайте седем дълбоки, бавни коремни вдишвания ( вдишвайте, броейки до седем, издишайте, броейки до седем, седем пъти ). После, отворете очите си и вижте един нов свят.

Всички права запазени. Позоваването с хиперлинк е задължително!

Коментари