5 уелнес съвета

  1. Пийте повече вода.

Водата повишава енергията и жизнеността, помагайки, в същото време, да се контролират пристъпите на глад. Ако сте суровояден или вегетариански тип, поемането ви на вода е чрез всички непреработени, органични, живи храни, затова може да не усещате нуждата от пиене на повече вода.

 

2.  Раздвижете тялото си.

Фитнесът може да оползотворява до 30 пъти повече кръвна захар, отколкото останалите и е изумително антиейджинг средство. Цялото тяло ще ви благодари, когато тренирате, особено настроението ви. Когато сте под съмнение, просто наблюдавайте как се движи ставата ви, костната плътност, радостните емоции и хубавото изпотяване ще направи живота ви по –лесен за живеене.

 

3. Яжте пет малки порции на ден.

Никога не пропускайте хранения, особено закуската. Поддържайте ястията си толкова пресни, органични и живи, колкото е възможно. Понякога, получаването на целите хранителни вещества не винаги е изпълнимо, поради множеството замърсители във водата, храните и почвата, затова някои добавки, като витамин D, цинк и дори билкови лекарства могат да бъдат от полза, по най-различни причини.

 

4. Спете добре.

Лягайте си навреме всяка нощ и се събуждайте по едно и също време всяка сутрин, след пълни 8 часа. Вземете няколко глътки вода, за да помогнете на мятането и обръщането, поставяйки чаша с вода до леглото си. По-голямата част от клетъчното възстановяване на тялото ви става по време на сън. Също така, един двадесет минутен следобеден сън или дрямка през деня, няма да навредят никому!

 

5. Яжте фибри.

Едно лениво дебело черво е свързано с много смущения в настроението, мускулни и костни болки и страдания. То е там, за да помогне тялото да се изчисти от отпадъци или, по същество, да се детоксикира. Водата е най-важна за достигането на фибри, открай докрай, в дебелото черво. Яденето на плодове и зеленчуци може да бъде нещо приятно и по-важното, може да предпазва от рак на дебелото черво и стомаха.

 

Всички права запазени. Позоваването с хиперлинк е задължително!

Коментари