7 начина за придържане към тренировъчна програма

 

Следните 7 начина не само ще ви помогнат да започнете, но и ще ви помогнат да продължите една тренировъчна програма:

 

1. Изберете нещо, което обичате да правите.

Бъдете сигурни, че дейността е лесна за включване, без пресилване. Например, плуването е по-лесно за артритни стави;

 

2. Вземете си партньор.

Тренирането с някого другиго може да го направи по-забавно;

 

3. Променяйте ежедневната си програма.

Може да бъде по-малко вероятно да се отегчите или нараните, ако изменяте установения ред. Разхождайте се един ден. Карайте колело на следващия. Помислете за активности като танци и ракетни спортове, и дори домакинска работа, като чистене с прахосмукачка или косене на моравата;

 

4. Изберете удобно време от деня.

Не се упражнявайте прекалено скоро след хранене или, когато е прекалено горещо, или студено навън. Намерете време, което е най-добро за вас и в същото време се чувствате добре;

 

5. Не се обезсърчавайте.

Може да отнеме известно време, преди да забележите някакви промени или ползи от тренирането;

 

6. Забравете без болка, няма печалба.

Макар, че леко наболяване е нормално след започване на тренирането, болката не е. Спрете, ако се наранявате.

 

7. Направете тренировката забавна.

Например- четете, слушайте музика или гледайте телевизия, докато карате велоергометър или се разхождате из зоологическата градина. Можете да научите нов танц или нова, приятна физическа активност.

 

Успех!

Всички права запазени. Позоваването с хиперлинк е задължително!

Коментари