Движение

 

0 pic_7.jpg

Всичко в нас се движи. Сърцето изпомпва, кръвта тече, белите дробове се разширяват и се свиват, очите се въртят, тъпанчетата вибрират. Да бъдем живи е да се движим. Възпрепятствайте движението и създавате заболяване. Спрете движението и сте мъртви. Допуснете го напълно и осъществявате уелнес.

 

 

Винаги е добра идея да се включва разтягане, силово трениране и аеробна тренировка или тренировка за издръжливост във вашата ежедневна програма. Препоръчително е да започнете тренировката си бавно. Можете да започнете с програма за разтягане, преди включването в друга активност. Това позволява на мускулите и ставите ви да бъдат гъвкави и е по-малко вероятно да се нараните, когато наистина започнете да тренирате.

 

Следните 7 начина не само ще ви помогнат да започнете, но и ще ви помогнат да продължите една тренировъчна програма:

 

1. Изберете нещо, което обичате да правите.

Бъдете сигурни, че дейността е лесна за включване, без пресилване. Например, плуването е по-лесно за артритни стави;

 

 

1. Вземане на стълбите, вместо асансьора;

2. Отиване на разходка по време на кафе  - почивката или обяда;

3. Извървяване на целия или на част от пътя до работа;

4. Вършене на къщната работа с бързи темпове;

5. Почистване на шумата или вършене на друга работа в двора.

Страници

Всички права запазени. Позоваването с хиперлинк е задължително!