Физически уелнес

 

 

Физическият аспект на уелнеса насърчава сърдечно-съдовата приспособимост и сила, и, освен това, насърчава редовната физическа активност. Физическото развитие поощрява познанието за храната и храненето и не одобрява употребата на тютюн, наркотици и прекомерната консумация на алкохол. Физическият уелнес насърчава консумация и дейности, които допринасят за високо ниво на уелнес, включително медицински грижи и уместно ползване на медицинската система.

Предлагаме ви лесна и ефективна лятна диета, с която само за седмица ще влезете във форма за плажа. Чрез нея организмът ви ще се освежи, ще се детоксикира и ще се отърве от няколко килограма. Пиенето на много вода или неподсладен чай по време на режима е препоръчително. Кафето е позволено, но в ограничени количества, без мляко и захар.
 
Меню по дни
 
Първи ден
 
1 кг.  плод по ваш избор (важно е да е един вид) или 1 л. прясно изцеден плодов сок без захар.
 
Втори ден
 

Дишането е лесен метод за намаляване на умората и напрежението, който може да прилагате навсякъде и по всяко време. Ако сте стресирани, изтощени или напрегнати, са ви необходими само 5 минути, да направите тези ефикасни упражнения:
 
1. Седнете или се изправете (без значение) и поставете ръцете си на стомаха.
 
2. Вдишайте бавно през носа си, докато почувствате, че стомахът ви се изпълва с въздух.
 
3. Задръжте дъха си за няколко секунди (най-лесно е ако броите до 7).
 
4. След това издишайте бавно през устата със свити устни.
 

Летните месеци са идеални за разтоварваща диета. През този сезон е добре да се приемат повече минерални соли, микроелементи, витамини и баластни вещества. Те се съдържат в изобилие в плодовете и зеленчуците.
 
Подходящи са плодовете с голямо водно съдържание като дини, пъпеши, круши, праскови и други. Това е и времето на доматите, краставиците и таратора.
 
В този период може да се намали употребата на бобови, зърнени храни и кореноплодни зеленчуци. Това не се отнася за младите бобови (зеления боб и грах).
 

Страници

Всички права запазени. Позоваването с хиперлинк е задължително!