Физически уелнес

 

 

Физическият аспект на уелнеса насърчава сърдечно-съдовата приспособимост и сила, и, освен това, насърчава редовната физическа активност. Физическото развитие поощрява познанието за храната и храненето и не одобрява употребата на тютюн, наркотици и прекомерната консумация на алкохол. Физическият уелнес насърчава консумация и дейности, които допринасят за високо ниво на уелнес, включително медицински грижи и уместно ползване на медицинската система.

Здравето без съмнение е най-голямото богатство, без което няма как да бъдем пълноценни. Предлагаме ви 5 полезни съвета как да се грижите за него:
 
1.       Хранете се с мярка. Ако не извършвате тежка физическа работа, не яжте повече от 1800 калории на ден. Това ще ви поддържа във форма и ще избегнете риска от наднормено тегло и съпътстващите го забоявания.
 

 

  1. Хранете се често и леко.

Когато се храните на редовни интервали през деня, ще предотвратите спадовете в кръвната си захар, които могат да повлияят отрицателно върху настроението ви. Планирайте храненията си и леките закуски, за да се предпазите от прегладняване, имайки за цел от три до шест хранения;

 

 

Препоръчително е да говорите със своя лекар, преди започването на тренировъчна програма. Това е особено важно, ако не сте били физически активни за известно време, ако имате здравословни проблеми или ако сте бременни, или по-възрастни.

Може да направете първите си стъпки бавно, ако сте били неактивни в продължение на години. Вероятно не бихте могли и не е нужно да бягате маратон, след две седмици тичане.

Страници

Всички права запазени. Позоваването с хиперлинк е задължително!