Хранене

 

04.jpg

Повечето модели на хранене на американците представят една обществена здравна криза. Ако избухнеше нова болест, която е една десета толкова разрушителна, колкото храненето на повечето хора, щеше да има масов обществен протест, за да се открие лек.

 

Освен хранителен режим и редовни тренировки, в борбата с килограмите можете да включите и някои други хитринки. Ето 5 лесни начина, с които ще отслабнете по-бързо:
 
1.       Пийте чаша вода преди всяко хранене. Това помага да се поддържа водно-солевия баланс, а и създава чувство за ситост.
 
2.       Яжте бавно. Това е прост съвет, който ще ви помогне да се научите да ядете по-малко. Обикновено сигналът за ситост стига от стомаха до мозъка със закъснение, затова и ние по инерция изяждаме повече, отколкото трябва.
 

Летните месеци са идеални за разтоварваща диета. През този сезон е добре да се приемат повече минерални соли, микроелементи, витамини и баластни вещества. Те се съдържат в изобилие в плодовете и зеленчуците.
 
Подходящи са плодовете с голямо водно съдържание като дини, пъпеши, круши, праскови и други. Това е и времето на доматите, краставиците и таратора.
 
В този период може да се намали употребата на бобови, зърнени храни и кореноплодни зеленчуци. Това не се отнася за младите бобови (зеления боб и грах).
 

Много хора избягват въглехидратите от страх да не напълнеят. Всъщност обаче те са доста важни за поддържане на енергийното ниво.
 
Кафявият ориз е един добър пример. Освен, че е чудесен източник на енергия, той е богат на фибри, които подпомагат намаляването на холестерола и понижават риска от сърдечносъдови заболявания. Консумиращите кафяв ориз по-рядко страдат от рак на дебелото черво. Значително намаляват и оплакванията от камъни в жлъчката. По-малък е и рискът от диабет и затлъстяване.
 

Страници

Всички права запазени. Позоваването с хиперлинк е задължително!