Хранене

 

04.jpg

Повечето модели на хранене на американците представят една обществена здравна криза. Ако избухнеше нова болест, която е една десета толкова разрушителна, колкото храненето на повечето хора, щеше да има масов обществен протест, за да се открие лек.

 

Един добре балансиран начин на хранене, съставен от разнообразие от храни, адекватно отговаря на женските потребности от витамини, минерали и енергия.

За добро здраве, жените е нужно да отделят специално внимание на калций, желязо и фолиева киселина.

 

Калции се съдържа в храните:

В днешно време става все по-трудно да се храним здравословно. Трудно, но не и невъзможно, защото „здравословно хранене” не е равно на диета/ глад. Предлагаме ви да прилагате следните здравосовни съвети и няма да останете гладни, защото здравето не се поддържа с глад и лишения:

 

1. Яжте разнообразие от храни;

2. Балансирайте храната, която ядете, с физическа активност;

3. Поддържайте здравословно телесно тегло;

 

Знаете ли, че храненето при жените се нуждае от промяна, през целия живот? По време на юношеството и ранната зрелост, жените имат нужда да консумират храни, богати на калций, за да се изгради стабилна костна маса.

Страници

Всички права запазени. Позоваването с хиперлинк е задължително!