Здравето без съмнение е най-голямото богатство, без което няма как да бъдем пълноценни. Предлагаме ви 5 полезни съвета как да се грижите за него:
 
1.       Хранете се с мярка. Ако не извършвате тежка физическа работа, не яжте повече от 1800 калории на ден. Това ще ви поддържа във форма и ще избегнете риска от наднормено тегло и съпътстващите го забоявания.
 

 

  1. Хранете се често и леко.

Когато се храните на редовни интервали през деня, ще предотвратите спадовете в кръвната си захар, които могат да повлияят отрицателно върху настроението ви. Планирайте храненията си и леките закуски, за да се предпазите от прегладняване, имайки за цел от три до шест хранения;

 

 

Много фактори, които са извън контрола ви- вашите гени, възраст, медицински статус и история на предишното тегло ще влияят на килограмите и външността ви. Тези фактори могат да определят колко килограма можете да свалите, колко бързо ще го свалите и как ще изглеждате и ще се чувствате, когато стигнете до там, докъдето сте в състояние.

Страници